אור אדום

עצור! הוצב תמרור הוריה בצורת חץ או חצים מעל הרמזור, יחול האמור בו על התנועה המסומנת בתמרור. סומן קו עצירה – עצור לפני קו העצירה, סומן מעבר חציה – עצור לפני מעבר החציה, לא סומן קו עצירה או מעבר חציה – עצור בסמוך לרמזור הקרוב.

אור אדום ואור צהוב יחד

עצור כאמור ב-701 עד להופעת אור ירוק. אסור לעבור את קו העצירה או את מעבר החצייה או להיכנס לצומת כל עוד האור האדום והאור הצהוב דולקים יחד. היכון לנסיעה עם התחלף האור.

אור ירוק

התקדם. מותר לנסוע ישר, ימינה, שמאלה או פרסה אלא אם תמרור הוריה המורכב מעל לרמזור מורה אחרת. אם מופיע אור ירוק מהבהב – האור הירוק מסתיים ועומד להופיע האור הצהוב 705. בחירת הנתיבים תהיה על פי המסומן על ידי סימון 813 או 926.

חץ ירוק לכלי רכב

התקדם. מותר לנסוע רק בכיוון המסומן על ידי החץ. פנית פרסה מותרת בכוון החץ אלא אם הדבר נאסר על ידי תמרור אחר. אם מופיע אור ירוק מהבהב – האור הירוק מסתיים ועומד להופיע האור הצהוב 705. בחירת הנתיבים תהיה על פי המסומן על ידי תמרור 813 או 926.

אור צהוב

עצור כאמור ב-701. אם אינך יכול לעצור לפני הצומת בבטחה או שנכנסת אליו, השלם את מעבר הצומת ופנהו מיד כאמור ב-703 או 704.

אור צהוב מהבהב

התקדם בזהירות תוך שמירת הוראות כל דין, בחירת הנתיבים תהיה על פי המסומן על ידי סימון 813 או 926. הוצב הרמזור ליד מעבר חציה להולכי רגל או לרוכבי אופנים * - תן להולך הרגל או לרוכב האופניים * לחצות בבטחה את הכביש.

אור צהוב מהבהב

התקדם בזהירות תוך שמירת הוראות כל דין, בחירת הנתיבים תהיה על פי המסומן על ידי סימון 813 או 926. הוצב הרמזור ליד מעבר חציה להולכי רגל או לרוכבי אופנים * - תן להולך הרגל או לרוכב האופניים * לחצות בבטחה את הכביש.

אור לבן מלבני אופקי

עצור! סומן קו עצירה – עצור לפני קו העצירה, סומן מעבר חציה – עצור לפני מעבר החצייה, לא סומן קו עצירה או מעבר חציה – עצור בסמוך לרמזור הקרוב, אסור לעבור את קו העצירה או את מעבר החצייה או להיכנס לצומת כל עוד האור הלבן המלבני האופקי בפנס העליון דולק.

אור לבן מלבני אופקי ואור לבן עגול יחד

עצור כאמור ב-708 עד להופעת האור הלבן האנכי או המוטה. אסור לעבור את קו העצירה או את מעבר החצייה או להיכנס לצומת כל עוד האור הלבן המלבני האופקי והאור הלבן העגול דולקים יחד. היכון לנסיעה עם התחלף האות.

אור לבן מלבני אנכי

התקדם. סע ישר. אם האור מהבהב – האות מסתיים ועומד להופיע האות 716.

אור לבן מלבני מוטה

התקדם. סע ימינה לכוון הנטיה של קצהו העליון של האור הלבן המלבני. פנית פרסה מותרת בכוון הנטיה אלא אם הדבר נאסר על ידי תמרור אחר. אם האור מהבהב – האות מסתיים ועומד להופיע האות 716.

רמזור לרכבת מקומית

אור לבן מלבני מוטה: התקדם. סע שמאלה לכוון הנטיה של קצהו העליון של האור הלבן המלבני. פנית פרסה מותרת בכוון הנטיה אלא אם הדבר נאסר על ידי תמרור אחר. אם האור מהבהב – האות מסתיים ועומד להופיע האות 716.

רמזור לרכבת מקומית

אור לבן מלבני אנכי ואור לבן מלבני מוטה: התקדם. סע ישר או ימינה לכוון הנטיה של קצהו העליון של האור הלבן המלבני המוטה. פנית פרסה מותרת בכוון הנטיה אלא אם הדבר נאסר ע"י תמרור אחר. אם האור מהבהב – האות מסתיים ועומד להופיע האות 716.

רמזור לרכבת מקומית

אור לבן מלבני אנכי ואור לבן מלבני מוטה: התקדם. סע ישר או שמאלה לכוון הנטיה של קצהו העליון של האור הלבן המלבני המוטה. פנית פרסה מותרת בכוון הנטיה אלא אם הדבר נאסר ע"י תמרור אחר. אם האור מהבהב – האות מסתיים ועומד להופיע האות 716.

רמזור לרכבת מקומית

אור לבן מלבני אנכי ואורות לבנים מלבניים מוטים: התקדם. סע ישר, ימינה או שמאלה, פנית פרסה מותרת אלא אם הדבר נאסר בתמרור אחר. אם האור מהבהב – האות מסתיים ועומד להופיע האות 716.

רמזור לרכבת מקומית

אור לבן עגול: עצור כאמור ב-708. אם אינך יכול לעצור לפני הצומת בבטחה, או נכנסת אליו, השלם את מעבר הצומת ופנהו מיד כאמור ב –710, 711, 712, 713, 714, או 715.

רמזור לרכבת מקומית

אור לבן מהבהב: התקדם בזהירות תוך שמירת הוראות כל דין

רמזור להולכי רגל או לרוכבי אופניים במעבר חציה

דמות הולך רגל עומד בצבע אדום: אל תתחיל בחציית הכביש ואם אתה נמצא בכביש פנהו מיד.

רמזור להולכי רגל או לרוכבי אופניים במעבר חציה

דמות הולך רגל בצבע ירוק: מותר לחצות את הכביש בזהירות.

רמזור להולכי רגל או לרוכבי אופניים במעבר חציה

צורת אופניים בצבע אדום: אל תתחיל בחציית הכביש ואם אתה נמצא בכביש פנהו מיד

רמזור להולכי רגל או לרוכבי אופניים במעבר חציה

צורת אופניים בצבע ירוק: מותר לחצות את הכביש בזהירות

רמזור לפני מפגש מסילת – ברזל

אור אדום מהבהב כפול לפני מפגש מסילת ברזל: עצור לפני קו העצירה, באין קו עצירה, עצור לפני המחסום הקרוב (תמרור 404) ובאין מחסום, במרחק 4 מ' לפחות מפס המסילה הקרוב. אסור לחצות את המסילה עד להפסקת האור האדום המהבהב הכפול ועלית המחסום.

נתיבים פתוחים או סגורים

נתיב סגור: אסור לנסוע בנתיב שמעליו הוצב תמרור זה, ממקום הצבת התמרור ועד תמרור 426פ או 724 או 724פ או עד הצומת הקרוב

נתיבים פתוחים או סגורים

נתיב פתוח: מותר לנסוע בנתיב שמעליו הוצב תמרור זה

מעבר לנתיב סמוך

מעבר לנתיב סמוך: השתלב בתנועה שבנתיב הסמוך לנתיב שמעליו הוצב התמרור מימין או משמאל, בהתאמה, כאשר תנאי התנועה מאפשרים זאת

חץ "יציאה" מעל הנתיב

נתיב יציאה: ליציאה מן הכביש סע בנתיב .מעליו הוצב תמרור זה

אור אדום

עצור! הוצב תמרור הוריה בצורת חץ או חצים מעל הרמזור, יחול האמור בו על התנועות המסומנות בתמרור; סומן קו עצירה – עצור לפני קו העצירה; סומן מעבר חציה – עצור לפני מעבר החציה; לא סומן קו עצירה או מעבר חציה – עצור בסמוך לרמזור הקרוב;

אור ירוק

התקדם; מותר לנסוע ישר, ימינה, שמאלה או פרסה, אלא אם כן תמרור הוריה המורכב מעל הרמזור מורה אחרת.

אור צהוב

עצור כאמור בתמרור 727 ; אם אינך יכול לעצור לפני הצומת בבטחה או שנכנסת אליו, השלם את מעבר הצומת ופנהו מיד כאמור בתמרור 728.