גודש בתנועה

מזהיר בפני גודש (או "עומס" או "פקק") בהמשך הנסיעה אשר מחייב האטה ותשומת לב מיוחדת הן לגודש והן למצבים מיוחדים העלולים להווצר ממנו.

מקום מסוכן שלגביו לא נקבע תמרור מיוחד

מזהיר מפני מקום מסוכן מהיבט יוצא דופן ושונה משאר הסיכונים שלגביהם נקבעו תמרורי-אזהרה מיוחדים.

תאונה

מזהיר בפני תאונה שהתרחשה במורד הזרם של התנועה, אשר מחייב האטה ותשומת לב מיוחדת הן לגודש המצטבר מכך והן למצבים מיוחדים ולא צפויים העלולים להווצר ממנה.

הוצב התמרור מעל הרמזור – הנסיעה ישר אסורה

בנוסף על המשמעות של תמרור 401 , הוא ניתן להצבה מעל פנס הרמזור ואז, הנסיעה ישר אסורה, בשונה משאר התנועות – ע"פ העניין.

מהירות מיוחדת: אסורה הנסיעה במהירות העולה על מספר הקמ"ש הרשום בתמרור

מורה על תחילתו וקצהו של קטע דרך בו המהירות המירבית המותרת (ממ"מ) מוגבלת לערך שצויין בו, לכל סוגי הרכב.

תמרור לאזהרה או להודעה רק למסר שלגביו אין תמרור בלוח התמרורים. הוצב התמרור מתחת ובצמוד לתמרור אחר- יחול האמור בו בתוספת לתמרור שמעליו ובצמוד לו

נתיבים פתוחים או סגורים

נתיב סגור: אסור לנסוע בנתיב שמעליו הוצב תמרור זה, ממקום הצבת התמרור ועד תמרור 426פ או 724 או 724פ או עד הצומת הקרוב

נתיבים פתוחים או סגורים

נתיב פתוח: מותר לנסוע בנתיב שמעליו הוצב תמרור זה

מעבר לנתיב סמוך

מעבר לנתיב סמוך: השתלב בתנועה שבנתיב הסמוך לנתיב שמעליו הוצב התמרור מימין או משמאל, בהתאמה, כאשר תנאי התנועה מאפשרים זאת

חץ "יציאה" מעל הנתיב

נתיב יציאה: ליציאה מן הכביש סע בנתיב .מעליו הוצב תמרור זה

אתר עבודה בדרך

סע על פי הסימון בצבע כתום, אם סומן. תחילתו וקצהו של אתר עבודה בדרך. מזהירים בפני עבודות המבוצעות באתר (בדרך וסביבתה), כאשר פועלים, חומרים וכלי עבודה נמצאים באזור, תוך שינוי ו/או היצרות ו/או הרחבה של רוחב המיסעה או הנתיב

פנס מהבהב באתרי עבודה

פנס מהבהב בצבע כתום לסימון, איתות ואזהרה. אות אזהרה יחודי לאתרי עבודה בכביש, אשר בא לידי ביטוי גם ע"י הבהוב בצבע כתום, המיוחד לאתרי עבודה.

לוח נייד מהבהב

איתות, אזהרה והכוונה. אמצעי אזהרה גדול ובולט על רקע הנוף הכללי. תכונה זו מתקבלת מהמימדים הגדולים של פנסים מהבהבים בעצמת אור חזקה – אפילו על רקע השמש. הדבר מאפשר לנהג להתאים את נהיגתו בעוד מועד, הן מבחינת התוואי, הנתיב, המהירות והזהירות.

לוח נייד מהבהב

הכביש סגור. אמצעי אזהרה גדול ובולט מאד על רקע הנוף הכללי. תכונה זו מתקבלת מהמימדים הגדולים יחסית, של פנסים מהבהבים בעצמת אור חזקה – אפילו על רקע השמש. הדבר מאפשר לנהג להתאים את נהיגתו בעוד מועד, הן מבחינת התוואי, הנתיב, המהירות והזהירות.